storfest

I dag gikk jeg meg en tur ,gikk stille og rolig i mine egne tanker ,så kom jeg over en skikkelig storfest ,og der var det vist plass til mange

festen var så stor att jeg ikke kunne ta bilde av alle som var med ,men det var mange ,ja ja ,jeg var glad jeg ikke var invitert for jeg kan ikke si jeg liker fluger hi hi .

Jeg lot dem få fred på festen der dei mesket seg med nektar ,tipper dei var rimelig susete etterpå .

Jeg spaserte videre

vi fikk bittelitt regn i dag ,men det fylte ikke noe opp i brønnen ,så vi må bare være forsiktige med bruken :=)

det er en sommer vi ikke har hvert år dette ,tørt og varmt og mye solskinn,og joda vi fikk solskinn i dag også

blåklokkelia ,det er virkelig vakkert :=) ellers putler jeg med ispinneprosjektet mitt ,og hva jeg har laget i dag får dere se i morgen

8 kommentarer

Siste innlegg