Strikkeboble

Hver gang jeg strikker på noe nytt kommer jeg inn i en strikkeboble der tanken om att jeg skal bli ferdige dukker opp,jeg er der nå ,men jeg er ikke så inni boblen att jeg ikke kom meg ut på gåtur i dag også :=)

istapper langs veien og stålis på veien ,sånn skikkelig blank skøyteis ,men litt sand var der strødd på og jeg har piggsko så det var ingen problemer å gå

fortsatt er vi velsignet med et aldeles nydelig vintervær,jeg klager ikke men det er varmegrader nå ,5+ på dagtid og det er helt perfekt

isen bak fonnoverbygget har blitt en skikkelig massiv skulptur etter dager med minus ,den blir litt større for hver dag ,men nå er det + ute så da vokser den vel ikke nå

denne karen spilte meg en puss,for jeg lurte virkelig på hva det var som svømte under vann ,og plutselig kom den opp

etter å ha gått langs fjorden går jeg også opp bakkane her hjemme ,der langs elvekanten ligger denne ,på avstand kunne en tro det var en bukk :=)

fra toppen av her jeg bor ser jeg hele bebyggelsen ,6 hus med fastboene ,et fritidshus og der vi brendte bål i går er det 4 hytter ,så da hvet dere det hi hi

og så var jeg hjemme igjen og i hagen blir jeg mødt av mange søte små fjærkledde :=)

12 kommentarer

Siste innlegg