strikkekafe

Mandag og det er strikkekafe,for oss som bor her på bygda er det også innsamling av gamle malingspann med eller uten rester,småelektrisk og lyspærer/batteri,jeg sitter på til Bjørke hvor VØR tar imot,derfra spaserer jeg til ungdomshuset hvor vi har strikkekafe,jeg tar den lengste veien så jeg kan bruke en halvtime på å gå :=) jepp det er stort sett bare oppoverbakker og det er greit for ute er det kaldt,våknet til minusgrader og da solen ikke klatrer fjell før langt ut på ettermiddagen ,ja da er det gruelig kaldt da,godt jeg har ull :=)

turen starter nede ved fjorden,som dere ser er solen på den andre siden

en tenker ikke på kulden når det er så vakkert der en går,og varmen holder en når det er oppoverbakker

løvetann

kvite marker,men jeg synes det er vakkert

sola holder seg på feil side,men vi ser den da :=)

spaserturen var på en halvtime,en vakker tur,frisk luft og det var så deilig å komme inn på strikkekafeen ,der var det varmt og godt :=)

Vi samles i ca 3 timer,da er det jo godt å ha gått en god spasertur i forkant før en sitter i ro i flere timer :=)

11 kommentarer

Siste innlegg