strikkekafe

I dag har jeg vært på strikkekafe,

jeg har et strikkeprosjekt,men denne er litt stor så den blir til hjemme strikking,hva det er skal dere få vite etterhvert men ikke rett ennå :=)

Det jeg tok med på strikkekafe passer i lommen,et panneband i kontstrikk,helt greit å sitte med i selskap ilag med flere damer .

Før jeg dro på strikkekafe fikk jeg besøk av ei av mine døttre,hun ville komme i morgen også hun ,da skal ho mor lage til litt kaffe og noe å spise,det ble ikke det i dag siden jeg skulle bort.

Helgen var helt grei,lørdagen skulle jeg en tur på apotek,da ble det litt mathandel samtidig,og et besøk hos en nevø som er i ferd med å flytte ,det var veldig koslig :=)

Været er som Mette skriver i dag,litt rotete,sol en dag,snø en dag,vind i storm styrke en dag

dette bilde tok jeg i forige uke,i dag er det opplett og fint og i går hadde vi besøk av sola medan vi holdt på å blåse bort lørdag .

Her er det snart middag,stekt potetball til mannen og kjøttsuppe på fruen ,grei fordeling det vel :=) ha en fin kveld da

18 kommentarer

Siste innlegg