strikkekafe

i går var det strikkekafe,det hadde meldt regn så jeg prøvde å få haik ,men det var vist bare jeg fra denne siden av tunellen,så jeg kledde meg godt,pakket med regnbukse og tok ut elsykkelen min ,det blåste litt men hallo det var tett på 18+ en nydelig dag med andre ord

det var deilig å sykle

jeg kom frem litt før dei andre så døra var låst,men det går fint når det er benk ute til å sette seg ,vindane var varme og utsikten ikke noe å klage på

på strikkekafe vokste den første ermen på kofta jeg nå strikker,helt enkel uten mønster

Det var så koselig å sitte slik og prate medan pinnene gikk att klokka nesten gikk fra oss ,så da vi hadde vært der lengre enn vi bruker takket jeg for laget ,tok sykkelen og syklet hjemover,men når jeg først var ute måtte jeg en liten tur innom en skog :=) angrer ikke på det

jeg kom nemlig over en liten knippe kantareller og en fin steinsopp

og et fat full av rødbrune piggsopper ,da var min middag bestemt

jeg stekte noe av soppen ,skrapte ut innmaten i en squash fra egen hage ,hadde innmaten i stekepannen litt tomat og 3 skiver spekepølse i biter,salt og pepper hadde så fyllet over i den uthulte squashen hadde ost over og så inn i ovnen ,det var skikkelig godt :=)

så fin kan en dag bli for regnet som var meldt hodt seg unna hele dagen ,kom litt etter att jeg kom hjem igjen  men da skulle jeg ikke ut igjen

8 kommentarer

Siste innlegg