strikkekafe

I dag har det regnet hele dagen.det er mandag og det betyr strikkekafe,satt og lurte på å droppe det grunnet været men da jeg fikk tilbud om skyss ble til att jeg dro og det er jeg glad for .

Jeg har strikket en ullbukse til et av barnebarna ,da jeg såg den ville ble vel stor dalte strikkeiveren ,men i dag fikk jeg den ferdige og jenta hun vokser så det går fint.

lagde litt ekstra lange bråt nederst slik att buksen varer lengre siden stussen ble litt stor.

Da kan jeg lage en til hagemus siden jeg er ferdige med buksen.

Jeg har slitt med tannverk siden fredag ,så jeg har fått time i morgen,er det hull eller er det en betendelse ? det får jeg vite i morgen ,og når jeg først er bortafor skal jeg ligge over hos yngste datter for jeg har time hos optiker på onsdag ,da er det like greit å bare bli bortafor  det blir hyggelig :=)

Da blir det stille herfra i morgen  :=)

16 kommentarer

Siste innlegg