strikkekafe

det er mandag og strikkekafe ,men i dag inviterte jeg damene hjem til meg ,2 av damene var opptatt i dag og da tenkte jeg vi var så få att vi kunne være hos men,så får jeg melding om att ei er på jobb og ei er syk ,2 igjen da ,men jeg sendte en melding til naboen og hun takket for invitasjonen og kom opp så dukket ei til opp som ikke har vært på strikkekafe på over ett år ,hun fikk vite med den syke att det var hos meg ,da ble vi 5 damer alikavel da :=)

vi har planer om å dra til Trøndelag i påsken så da tok eg og pyntet litt til påske i dag siden jeg fikk besøk

nå bruker vi ikke mat hver gang vi er på strikkekafe ,men siden det var hos meg synes jeg det er hyggelig å ha litt ,så jeg bød på energikuler

jeg smurte lefser og det likte damene godt ,

salonbordet har klaffer på begge langsider ,veldig ok når vi er mange rundt bordet .

Så kom damene og fotograferingen var ferdige ,vi hadde det utrolig kjekt ,fra kl 12 til 15.30 ,mitt strikketøy er dette

men ser dere fargen ,kjøpte en hel kilo ,samme partinr for 2 år siden så viser det seg att ett nøste er lysere enn dei andre og det såg jeg først når jeg var kommet så langt ,så får det bare være sånn tenker eg :=)begge armane er mørke som den øverste delen ,

Ute har det regnet,sludda og snødd men heldigvis smelter snøen før den treffer bakken og det er jeg takknemlig for ,dagen har uansett vær utrolig hyggelig

18 kommentarer

Siste innlegg