strikkekafe

Så fikk jeg endelig være med på strikkekafe igjen,dei startet opp for 3 uker siden,eller en måned da :=) og føst i dag kunne jeg også møte opp,fikk sitte på med ei ,for å gå dit er for tidlig ennå etter menisk opperasjonen.

Tenkte dere skulle få se fruen i den nye snøkrystallgenseren og gikk derfor ut for å ta en selfie før jeg ble hentet,ha ha det var virkelig ikke enkelt,for med all den snøen og redd for å tråkke skjevt ble det så som så med kor velykkede bilder jeg fikk tatt :=)

tar først et,men syntes det ble for mørkt

tar et nytt i den andre retningen,det ble ennå mørkere

sette meg på huk,vel det ser mer ut som att eg skal på toalettet :=) det ble for smertefullt  å bøye knea rett og slett hi hi

det siste ser jeg meg fornøgde med :=) jepp sånn er det når en skal ta bilder av seg selv med selvutløser,ikke like enkelt når snøen fortsatt ligger tykk over alt ute :=)

på stikkekafe var det trivelig,kjekt å få en sosial dag igjen etter veldig mange dager der jeg stort sett er alene hele dagen .

 

18 kommentarer

Siste innlegg