styrketrening

Det er mye snakk om treningsentre som stenges ned ,og en får gode ideer om hvordan trene hjemme når alt annet er nedstengt ,jeg har funnet min treningsform denne uken ,det er selvsagt rydding i skogen + gåtur :=)

Jepp jeg gikk til skogen i dag også og jeg ryddet en hel haug ,jeg sagde ned noen tynne trær og jeg forsøkte å få fyr på bålet ,alt dette gir en bevegelse som min kropp ikke er vant til ,og jeg kjenner det godt ,2 timer i dag ,men det var nok ,hadde jeg vært på et treninsenter hadde jeg bare vært der 1 time ,men i skogen går tiden fort og plutselig har en vært der i flere timer :=)

det nydelige vinterværet vi har hadde lenge ,det fortsetter det og jeg klager ikke ,men det var -6 i går medan det nå er 0 ute ,det er meldt snø/sludd til helgen så det er bare å nyte før det kommer

det er et svært bål jeg har laget som dere ser ,men det er godt med snø rundt hauen og trærne er på avstand så skogen tar ikke fyr ,i dag tenkte eg att eg ville prøve å brenne hauen ,er helst min mann som brenner dei store bålene

jeg får fyr på og bestemmer meg for å sette meg ned og bare nyte

jeg setter meg på en tue ,det er her jeg tenker det blir fint å lage en hyggeplass,gapahuk ,benker og bålplass,sager vi ned løvtrærne får vi fin utsikt utover fjorden .

Medan jeg sitter her ebber flammene ut ,det ville ikke ta grep om haugen min ,så da lyt mannen brenne alikavel da ,vi får se om det blir vær til det når helgen kommer .

hauen med greiner jeg sager til ved for bruk seinere vokser og rekken nå rundt halve treet ,ja slik trener jeg ,spaserer,sager bærer greiner bøyer meg og rydder ,ja jeg bruker rett og slett hele kroppen :=) og det er aldeles gratis uten bindingstid

 

7 kommentarer

Siste innlegg