Styrketrening

Nok en nydelig dag fra en skyfri himmel ,men kald vind,men jeg klager ikke er så glad vi ikke får mer snø :=) ja ennå ligger det litt snø på nedsiden av huset hi hi .

Jeg startet dagen med å gå ut og spa jord ut av drivhuset ,men traktorskuffen sto lett keitete til for meg så det ble ikke så veldig mye ,jeg tok og spadde opp grunnen inni drivhuset istedenfor .

Jeg sluttet etter en time ,det var sykt tungt,skikkelig styrketrening for massen var våt og full av leire,våt leire er tungt ,jeg kledde meg og gikk en tur i stedenfor

en tur opp alle bakkane ,grannen vår som driver med geit (fruen var ei venninne av meg) har solgt gården og i dag hadde hun vasket seg ut av huset ,veldig trist att dei flytter men det er ikke lengre enn til Grodås så jeg kommer nok til å treffe på dem da .I dag fikk jeg hilse på en av våre nye granner,det kommer en hel famile på 5 og det er jo supert .Det er elsdte sønn som er eiger ,men foreldrene skal også bo her og han har med to søsken der den yngste er 14 ,mor og dei to yngste kommer når skulen er ferdig ,og så langt virker det som veldig kjekke folk

Da jeg kom ned igjen ringte jeg ei venninne og inviterte på kaffe i hagen ,hun takket ja og tok med ei venninne til :=) det ble en hyggelig dag.

Da mannen kom hjem og fikk ordnet det slik til ute ved drivhuset att døra gikk skikkelig opp gik jeg ut og fylte opp traktorskuffen med jord,styrketrening nr 2 i dag

bedre i hoftene i dag ,men jeg jukser og går nå på paracet og vimovo ,sånn må det være noen dager iallefall til jeg har fått ut jorda som skal ut ,blir nok en ny runde med styrketrening i morgen :=) men nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden

10 kommentarer

Siste innlegg