sukk

god morgen,nå er ikke ejg en person som liker å sutre,men i dag var det slettes ikke kjekt å stå opp,Sukk,sukk sukk,ja dobbel sukk,så da har jeg vel sutret fra meg :=) ja for en må jo bli ferdige med sutringen,iallefall med ting en ikke får gjort noe med.

dette er hva vi våknet til i dag ( og det sier jeg,en får ikke den gode følelsen som en får til jul

for hvem synes vel om snøhatter på epleblomstene som står i knopp,ikke jeg

enøyde hagefigurer,snøen har lagt seg som en skygge på dem,nei dette liker jeg ikke,og etter hva jeg ser meldes dette været til over helgen,mandag/tirsdag,får bare krysse fingrane for att det ikke legger seg ny snø hver dag.

Nå snør det tett ute,små små filler fra gostolen ser det grått ute,ja ja jeg skal til fysio så da går halve dagen,så koser jeg meg med strikketøy resten ,det kommer nok en varm vår igjen :=)

16 kommentarer

Siste innlegg