svak jeg ?

himmelen er helt blå ute ,da jeg stod opp var den rosa,det er en fargerik tid vi er inne i

-6 grader har vi men ut må en ,jeg kledde meg godt i dag hadde jeg en plan i skogen

jeg trengte stein ,men alt var nedsnødd ,så jeg klatret over autovernet og gikk ned til stranden ,3 stein i en pose og opp på veien igjen ,opp marka og inn i skogen .Herremin 3 stein og jeg var helt kjørt hjertet hamret som en gal og jeg måtte stoppe opp for å få igjen pusten ,en ny runde ned til stranden ,litt mindre steiner og det vart straks litt bedre ,men da jeg kom opp i skogen igjen måtte jeg virkelig ha en pause

å det smakte med kaffe og chiapudding :=) det gjorde seg med en pause,er jeg svak eller er det kondisen som er helt ræva ?

en kombinasjon tipper eg hi hi .Etter pausen var det opp og hopp ,ned til stranden igjen men uten pose ,floa hadde på merkelig vis blitt høg,jeg rakk 3 steiner men ikke mer ,det må bli fjære sjø igjen før jeg kan hente flere steiner.

det skal bli en grue i skogen ,et møtested i skogen trenger en grue om en vil koke seg kaffe eller varme seg et måltid ,jeg er i gang ,steinene ser små ut men jeg lover ,dei var tunge å bære :=)neste gang skal jeg prøve å bære i ryggsekk så får vi se da om dette er rett plass for gruen eller om vi flytter den litt,men steinen skal jeg iallefall få på plass :=)

Men det blir ikke mer i dag ,noen få hver dag og det blir til helgen igjen ,da skal vi iallefall koke kaffe der :=)

jeg rusler hjem ,sliten i kroppen ,lang i ermene svak i armane ja ja ,det får våge seg jeg er iallefall ikke helt lat hi hi ,ha en finfin dag da

16 kommentarer

Siste innlegg