syden varme

I dag har vi hatt sydenvarme ,slike dager blir en lett satt ut men du så deilig og jeg nyter det ., Siiden jeg har hatt bursdag fikk jeg bursdagsgave på noen butikker hvor jeg er kundemedlem så i dag tok vi en helgehandel så jeg fikk et par av gavene ,på plantasjen og hageland og da ble det jo litt ekstra med hjem :=)

vi har feira jonsok og bål ble det

grillpølser og trekkspill ,det kunne ikke blitt en kosligere kveld

når natten er lys er det ikke hver kveld lett å legge seg ,da er det koselig å prøve fiskelykken selv om det ikke ble fisk

for mange år siden lagde mannen en liten vegg som jeg kunne henge denne gamle vasken på ,har en henge pelargonia i den ,men baksiden var no ikke så fin så der plantet jeg en liten klokkebusk ,nå er klokkebusken stor og frodige og skjuler hele bakveggen ,akkurat som målet var

jeg fikk en rot med dagliljer en gang for mange år siden også ,har flyttet den 4 ganger ,men den er ikke lett å flytte med hele roten ,men det gjør jo ingenting for nå blomstrer den på 4 forskjellige steder i hagen ,en skikkelig robust plante

vi gikk oss en tur rundt garden i kveld ,elsker å se nyslåtte jorder ,det dufter skikkelig sommer,et deiligt barndomsminne

det er gode dager ,det er også sommerdager her inne i bygda med mange utstillere ,et variert utvalg varer en kan kjøpe ,søm,strikk,div mat,trearbeid,sølvsmykker osv ,en kan kjøpe seg kaffe oog kake og i morgen kan en også kjøpe rømmegrøt,i dag rakk jeg ikke å ta en tur ,men det blir en ny dag i morgen :=) håper dere også har gode dager tross det vonde som har skjedd i Oslo nå,ta vare på hverandre

14 kommentarer

Siste innlegg