Sykkeltur

I dag måtte det bare bli en sykkeltur ,i fjor fikk jeg meg elsykkel og det er bare så herlig å suse avgårde med litt drahjelp i bakkane :=)

det er tørt og fint ute ,litt vind og litt sol innimellom ,helt perfekt for en sykketur ,i dag falt valget på Finnes

Finnes er det vesle klyngetunet dere ser på den andre siden av fjorden ,jeg må sykle til Bjørke og så rundt fjorden ,det er veien som også går opp til hytta vår på setra :=)

det gikk fort gitt :=)

her mellom disse husene har jeg bare ruslet en gang tidligere ,desverre er dett ikke mange igjen som bor fast i disse ,mener det er bare to familer igjen som bor her fast

men her er flere når det er ferier ,og det er godt :=)men for oss som bor her fast hadde det selvsagt vært kosligst med fastboande i alle hus

jeg snur og sykler hjemover igjen ,her sykler jeg forbi Sætre,2 hus og ingen bor der fast nå

herfra ser vi ut mot Viddal ,Finnes til venstre og Kalnes til høgre

her ser vi over til Bjørke

det var utrolig koselig å ta en sykkeltur i dag altså :=)

da jeg kom hjem sette jeg fra meg sykkelen og fortsatte med en spasertur rundt garden ,så fikk jeg både sykketur og gåtur i dag

snøklokkene kommer fort nå for vi har fortsatt gode temperaturer,11+ i dag ute :=)

16 kommentarer

Siste innlegg