ta seg selv i nakken

jeg har vært stille lenge nå ,ikke har jeg gått turer heller og omtrent ikke tatt bilder,det føles litt som en lett depresjon,men slik kan jeg ikke bli sittande så i dag tok jeg meg selv i nakken og kom meg ut på en spasertur,på asfaltveien velogmerke ,men det er greit det også ,og så er der egentlig ikke så mange muligheter her jeg bor .

det var grått ute men opplett og jeg var godt kledd

jeg hadde ikke gått langt før det mørknet ute i fjorden

en ser att det snør i fjelltoppane og nå kan jeg ane noen regndråper i lufta,men jeg hadde bestemt meg for å gå til Viddal

det er så lenge siden jeg har gått helt til Viddal nå ,har sykla men ikke gått da det har vært for hardt for hoftene mine,men nå har jeg planer om å gå litt mere for å se om hoftene etterhvert blir bedre ,er jo lov å håpe :=)

så var jeg fremme og nå regner det ,da er det bare å ta på hetta og snu

det er like langt tilbake til Leira :=) vel hjemme var jeg gjennomvåt på sokkane ,men har heldigvis varme tørre å bytte med ,fyrer opp i vedovnen og kjenner att det var godt å gå en tur igjen :=)

det viser tydelig nå når jeg sitter her att det har snødd en del i fjellet ,men så er det vinter tenker eg og i neste uke har jeg plan om å ha opp litt julelys ute i mørket :=)

27 kommentarer

Siste innlegg