tiddelibom

jepp våknet i dag til den snøbygen

snømengden har doblet seg fra i går ,men nå skal det roe seg ,det er ikke mer snø i vente neste uke men kuldegrader opp mot 10- ,da får vi en skikkelig fin og stabil vinteruke :=)

men en som skulle ut tidlig i dag for å komme på jobben fikk en arbeidsøkt før han dro

jepp bilen måtte frem :=) forhåpentligvis blir det siste gangen for fra jul av blir han hjemme og det ser jeg frem til :=) da har vi hverdagen til egen disposisjon som vi selv ønsker det

det er helt stille ute når denne myke kvite dyna legger seg over det hele ,

og når julelysene skinner gjennom snøen blir det nesten litt magisk ,tiddelibom det snø ,og vi fikk skikkelig julestemning

Jeg skal ut og gå i dag ,jeg skal også ut og måke snø men først steke et brød ,nei jeg har ikke fått ny komfyr i hus ennå ,men jeg skal prøve å steke et brød i air fryeren :=) resultatet får dere vite senere

12 kommentarer

Siste innlegg