tiden springer fra meg

Denne uken har timene sprunget fra meg,da blir det ikke mye tid her inne .

I går var det jo strikkekafe og siden det er vårlig ute tok jeg frem sykkelen ,og det var deilig

 

en liten avstikker før jeg syklet opp bakken til ungdomshuset :=)for jeg hadde god tid ,6 damer var vi og det er innafor med tanke på smittevern :=) kl 15 takket jeg for laget og syklet hjem ,det var allerede begynt å mørkne ute ,men lyset var vakkert framme i dalen

og når kvelden kom var det kaffe oppe hos svigermor og der gikk den kvelden :=)

I dag var jeg trøtt ,men ble sittande og strikke alikavel,så gikk jeg ut svigerinna mi har hjemmekontor på rorbua et par dager i uken og jeg besøkte henne da hun hadde middagspause :=) etterpå gikk jeg en tur

en tur ned på det vi kaller stranden vår her inne i fjorden :=) om sommeren liker vi å sitte på berget her

på vei hjemmover måtte jeg forevige noen markblomster som fortsatt blomstrer i grøftekanten

og vel hjemme hadde jeg fått besøk av denne vakre skapningen .

Jeg hadde ikke før komt i hus så fikk jeg telefon ,ei venninne lurte på om vi skulle gå en tur sammen ,jeg er ikke vond å be så jeg kledde fort på meg igjen og vi gikk turen ,etterpå ble hun med meg inn for en kopp kaffe og en kokkosmakron ,ikke baka selv men kjøpt en boks :=)

dagen ble trivelig den selv om eg var veldig trøtt først på dagen .

Nå har jeg vært konsentrert med ferdigstillelse av nok et lite strikkeprosjekt ,men det får dere se i morgen

8 kommentarer

Siste innlegg