TJELDEN

God dagen,håper dere har det bra,her er helgavasken unnagjort og jeg har vært ute og gått en liten tur,desverre blir det korte turer for foten er som sagt vondere enn vondast,legen som oppererte meg ringte nå nettopp og lurte på hvordan det stod til,og da jeg sa att det slettes ikke var bra så skulle jeg komme onsdag som avtalt, godt er det og jeg håper han har en meget god plan på hordan han skal reparere det han har ødelagt,men men jeg lager meg gode dager uansett jeg :=)

Gikk en liten tur som sagt ,jeg gikk meg nesten på tjelden,nesten så dei ble litt handlingslammet før det gikk opp for dei att jeg stod der hi hi ,så her kommer en hel rekke med bilder av tjelden :=)

festlig fugl dette ,men vi har noen små venner også

en liten blåmeis som snudde bakenden til idet jeg knipsa,festlig ikke sant

litt kjekkere løvmeisen da,og den er det veldig mange av denne våren :=) jepp det er liv ute og jeg liker det

6 kommentarer

Siste innlegg