tomt

I dag tok jeg en fridag ,det har vært skikkelig varmt i dag også og det var ikke til å tenke på å oppholde seg oppom huset ,og iallefall ikke jobbe i hagen ,så i dag tok jeg med en flaske med vatn ,litt å spise og så tusla jeg meg ned til sjøen

 

her nede var det passelig temperatur ,og ble det for varmt var det bare å rusle litt ut i vatnet

og det gjorde jeg flere ganger ,men hovedgrunnen var att jeg ryddet støda for tank og tare ,veldig kjekt når en skal bade att det er reint for slikt ,ellers blir det lite trivelig å bade der :=)

det ble bra ,nå kan den som vil bade her uten att noe kiler dem på magen hi hi

når jeg rydder tang legger jeg det løse så høgt opp att det ikke driver tilbake ,og i dag var det som har ligget der lenge tørt ,knusktørt så jeg lagde et bål og fikk brent alt sammen ,så nå ble det koselig

medan jeg satt her og koste meg så jeg en krabbe

den var tom ,ikke mye liv i denne

det var tomt i alle disse skjella også

inne i naustet fant jeg et skinnfell den var tom som dere ser ,men jammen tror jeg den tilhører et lemen

vakre blomster og her slipper jeg å luke :=) bare nyte

ikke bare jeg som koste meg her nede ,det var svært mange aurorasommerfugler også , dette er hoa ,hannen har orange tupper på vingane sine

etter mange timer gikk jeg hjem igjen ,men oi oi det var varmt i hagen

varmen og sola gir vakre blomster ,nå kommer dei store rhododendroane ,men vi må gi dem vatn nå for her er det tørt ,mannen får legge ut dryppslange til meg i morgen ,ikke opplevd maken til varm og tørr start på sommeren og den begynte rett etter 17 mai :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg