torsdag

snart er denne uken også historie  og jeg prøver å henge med så godt det lar seg gjøre .

I går var det styrketrening hos fysio ,vi har fått tilbake den skikkelige varmen på mange og 30+ i sola,skulle nesten ikke vært lov å trene styrke slike dager ,men jeg måtte .

Datteren vår jobber like ved og i går hadde hun barna med på jobb,så da jeg var ferdig med trening hentet jeg guttungen ,vi to gikk på butikken og handlet så ble gjengen med hjem til oss etter arbeid.

Siden dei var alene hjemme og mannen i huset skulle jobbe seint ville dei inn hit og bade og bada gjorde dei ,i går var det vel kaldt for meg men jeg gikk no og trakke til opp på kne da i tillegg var det skikkelig lav sjø ,er litt bedre i støda når floa er der

guttungen fikk seg båt i går og da var det kjekt å ta en tur utpå ilag med sin mamma

joda det er fine dager gamle og unge nyter solrike og varme dager,maten blir tilberedt ute på grillen ,oppvasken tåler å vente til solen går ned

siden dei store barnebarna ikke var her på min bursdag kjøpte jeg med en kake i går som dei fikk kose seg med nede ved sjøen,

Skal bortover i dag også ,en kipere men desverre nødvendig time i dag på sykehuset i Volda ,bare å få det unna så er det ett år til neste gang :=)

men det er noen timer før jeg skal bortover så inntil da kan jeg kose meg ute i det fine været :=)ha en fin dag alle sammen da

 

10 kommentarer

Siste innlegg