torsdagen

i går var det torsdag og jeg åpnet julekalenderen

to festlige knapper som jeg nok skal finne noooe å ha dem på :=) og den lilla sokken tipper jeg er en maskemakør

Så bar det ivei til Måløy og julebesøk til min mor

det var som et vintereventyr ,vi kjørte ov Grønndalen ,altså over fjell og ikke rundt via Grodås ,og vi angret ikke på veivalget ,

etter en liten stopp på Nordfjordeid kom vi til Måløy ,her var det lite snø å spore og det var litt lett regn ,men hjemme hos mor var det pyntet til jul,det var koselig ,og vi fikk noen trivlige timer ilag før vi tok farvel og reiste hjemover ,eller vi stoppet på Stårheim for å ønske et vennepar god jul ,da gikk det noen timer der også  ,det var natt når vi kom hjem ,og jeg sovnet omtrent med det samme og sov til 7.30 før jeg våknet igjen :=)

da var det å åpne kalenderen igjen ,vel tanken var god men jalapeno greier jeg ikke ,har prøvd noen ganger men det går bare ikke ,men det er andre som liker det veldig godt så da går posen videre helt greit det :=)

Dagen i dag har gått til klesvask ,og litt pynting i heimen ,juleduker og puter er kommet på plass,det ble så koselig ,da jeg var ferdig hos meg gikk jeg opp til svigermor og vasket alt av krystallskåler lampeskjermer og div i glass ,vasket på toppen av alle skap så nå skinner det litt ekstra hos henne også ,nå er det natta og i morgen er det soverommet som skal få seg en omgang ,sånn går dagene før jul :=)

14 kommentarer

Siste innlegg