tradisjonen tro

tradisjonen tro har jeg siuttet litt pal et par dager ,jeg hadde kommet til enden med den nye strikkekofta mi ,da blir det slik att eg vil ha det ferdig og sitter i ro til den er ferdige :=)

Olivia kofte strikket i minialpakka på pinne nr 2.5 og 3 :=)

en kofte skal vær pen på innsiden også

ferdigstrikket men knapper må kjøpes så det blir ikke sydd på før jeg har fått kjøpt noen :=)

jeg er meget fornøgde :=)

Sittet på baken ja ,har jo ikke det ,jeg har vasket ,hadde feier på besøk i går og med 4 etasjer og 4 ildsteder som skal ha tilsyn så blir det litt sot i rommet ,ja for feieren åpnet både feieluker og luker for å ta ut sot.Litt blanksot rundt feieluka var der men han tok det ikke i går ,det kommer han og tar over nyttår,ja ja ,jeg fikk vasket et rom på loftet og alle trappene og gangene ned til 1 etasje :=) og når jeg alikavel var i gang pyntet jeg litt til jul ,tørket støv og fikk røde ellementer i heimen  :=)

18 kommentarer

Siste innlegg