trangen ble for stor

I dag er det onsdag,det er dagen for styrkjetrening hos fysio :=) disse dagene bruker jeg ikke å gå tur,men nå er jeg såpass bra att trangen ble for stor,en tur ut måtte jeg,for jeg reiser ikke bortover før kl er 13.15 så jeg har rikelig med tid til en liten tur og kvile før styrketrening :=)

det måtte bli en snill tur så jeg ikke pådro meg smerte i foten før treninga,da ble det en tur ned til sjøen,det er høg flo i dag også og vannet gikk nesten i ett med kaia.

Vi våknet til skikkelig regnvær og vind,det var meldt guffent vær,men sjekk her da ,nesten så jeg tipper sola dukker opp i ettermiddag :=)

 

om vi skulle tatt ut båt i ett av disse nausta så hadde en blitt godt våt langt oppetter føttene ,for sjøen sperre inngangen forfra

ja tenk om det hadde vært sånn om sommeren når badesesongen starta,men nei da er sjøen så lav att en må langt ut for å svømme

kanskje jeg skal lage en liten marikåpepai en dag,iallefall er den her nå og nå er den aller best til matlaging,når den er ung og frisk :=)

opp av grusen kommer det små trær og jammen hadde en av oren som vokser her sprett ut med nye grønne blader

det ble en fin tur og akkurat passe før en treningsøkt og ennå bedre,været viste seg bedre en ventet :=) ha en fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg