travelt

travelt ja hva er travelt ? vinden den har virkelig vist seg i dag og det har ikke vært den varme sorten ,nei kald nordavind men sol alikavel ikke varmt

jeg ville ta bilde av treet oppå bakken ,jeg ser rett bort på det når jeg sitter her inne i gostolen,det store treet er en hegg og nå står den i full blomst,men det er virkelig ikke godt å se det slik som det blåser ute

gikk en tur i sola ,en tur rundt garden ,her ville jeg ta bilde av blomsten på lønnetreet ,men også her ville ikke vinden roe seg såpass att jeg fikk et godt bilde,skikkelig travelt med sånn vind :=)

grøftekanten har gått over til en rosafarge ,nydelige jonsokkblom i store mengder

utsikta når jeg er på toppen av alle bakkane og der nede i bunnen bor jeg :=)

jeg har vasket hus og kle og stelt litt i hagen ,og nå tar jeg helt bloggfri i gode 14 dager for jeg skal på en liten ferie :=) ønsker dere alle lykke til på bloggtreff dere som skal om det blir den ene eller den andre ,kjekt blir det helt sikkert uansett

9 kommentarer

Siste innlegg