trening og epler

Ja det er fredag og jeg har vært hos fysioterapauten og trent styrke,ryggvondten jeg fikk tirsdag er borte vekk,slyngetrening gjør underverk :=) ,når jeg så kom hjem igjen gikk jeg rett ut og plukket inn eplene på det vesle treet vårt,før har vi fått i en bøtte,i år skinte treet med 4 baljer fulle,skikkelig store og fine og utrolig goe

vi har noen bærenett fulle fra før av også,dei kommer fra hagen til sønnen vår,herremin,vi har epler til jul vi :=) men jeg skal lage litt eplesaft og eplemost og jeg tror jammen jeg skal lage en ny eplekake også til helgen :=) lavfodmap dieten sier att vi ikke skal spise epler,men nå har jeg gjort det,jeg har kost meg med eplemost i glass,som grøt,eplekake og spiseeple rett fra skåla og jeg har tålt det godt,så da skal jeg nyte et eple for dag jeg :=)

,da får jeg gå på kjøkkene t da og kose meg der en stund :=)

6 kommentarer

Siste innlegg