trøblete bein

fargerike november ,vi har tidenes varme og nydelige november ,da var det fint å benytte anledningen å vaske litt ekstra godt ,ut med tepper og skifte sengekle ,den varme vinden tørket sengetøyet fort ute :=)

Jeg skulle på MR på kvelden ,men så sklei eg og forstrekte foten ,var det bare et strekk eller var det et brudd,det ble iallefall bare mer og mer vondt og til slutt måtte jeg finne frem krykker,det ble en tur på legevakten som henviste meg på røntgen ,da kom jeg en halv time tidligere til MR timen etterpå i tillegg ,det var ikke brudd og det var jo godt ,men dagen i går og kvelden gikk med mye smerte.

I dag var jeg mye bedre men fortsatt vonde fot ,så jeg har vært inne hele dagen ,og det har gjort godt for nå er jeg nesten smertefri igjen ,en ting lærte jeg og det er att slipperser og fuktige gulv kan være skumle :=) og kvelden her sluttet like fargerik og fin som den startet

 

20 kommentarer

Siste innlegg