Trollsk

Det er halloween men jeg feirer ikke,alikavel tenkte jeg att det var en litt trollsk dag i dag,jeg gikk en god og lang tur,i utmark og skog,det var tåke,den kom og gikk,like greit her ikke er noen som gjemmer seg bak trærne for å skremme hi hi

tåken kom og gikk ,men holdt seg i skogen da jeg gikk ut

det sier svuch og flokker med trost flyr over hode på meg

jeg går mot tåken,men da jeg kommer dit har tåken flyttet seg

regna gjorde det hele veien,men det er jo ingen hindring

det glitrer i trærne,nesten så en skulle tro det var julebelysning :=)

jeg går høgre opp og tåken sprer seg utover fjella

tåken siger mot meg,så jeg velger å snu ned igjen,foten hadde fått nok også

nedover det går

da jeg kom ut av skogen hadde tåken lagt seg over hele bygda,ser ikke et eneste hus her

like fort som tåka la seg forsvant den igjen da jeg ruslet hjem igjen :=) en fin tur,litt trollsk det er så men jeg koste meg jeg

7 kommentarer

Siste innlegg