Trøtt sa du

Jeg er iallefall trøtt,kunne sovet og sovet men det går jo ikke ,men det blir ikke lenge før jeg finner senga da :=) våknet til litt lett regn,ok det,jeg skulle uansett til Volda ,styrketrening hos fysio,ble ikke videre våken etter det da,holdt på å sovne i drosja ,tar jo en god 35-40 min å kjøre og i dag hadde sjåføren sånn god sovemusikk på i bilen hi hi .

Men litt fikk jeg alikavel gjort,rydda ferdig kleskapet mitt,tok en runde for et par uker siden og en ny i dag morges,og noen poser ble med meg bortover,fysioterapauten min ligger lagelig til for meg,vegg i vegg har jeg kolonialen,på samme parkeringsplass er det kontainere for levering av klær og der er frisøren jeg går til :=) kan ikke bli bedre ,og neste uke skal jeg til frisøren etter trening,det gleder jeg meg til :=)

Det ble ingen spasertur i dag  ,men en liten fugl kom til meg så et bilde har jeg tatt i dag da fra verandaen

jeg tror det er en liten heipipelerke ,en art i lerkefamilien er det iallefall

Blogg.no er glad i forandringer,jammen må vi skjerpe dei små grå for å henge med her inne ,jeg sier det jeg ,det er lettere å få med seg innlegga dere legger ut om dere kopierer til vi i bloggblokka på facebook

6 kommentarer

Siste innlegg