tunge dager

D et er slik att ikke alle dager er gode,jeg er inne i en periode med tunge dager av forskjellige grunner.Ikke alt er mat for bloggen,så det lar jeg bli,så er det denne kroppen da,den krangler mer enn det jeg liker (

strake bein,ja det ønsker jeg meg,ikke bein som krangler uansett kor mye eg går eller trener,ja jeg skulle jo egentlig bli sterkere av styrketreningen jeg går på 2 ganger i uken,mulig jeg har blitt det,men andre ting har blitt verre,det betyr nye runder på sykehuset og nye røntgenundersøkelser,ukene mine er fullbooket og alle avtaler omhandler fysio,legetime,sykehustimer,røntgen,andre undersøkelser jeg ikke nevner her inne,nesten så jeg føler meg litt deprimert for tiden,da tuller jeg ikke engang 🙁

har tenkt tanken både en og flere ganger denne uken om jeg skal droppe bloggingen,for den oppleves muligens bedre enn det jeg egentlig føler på for tiden.Men jeg er glad i hver og en av dere,så jeg blir her,mange av innleggene dere legger ut får meg til å smile og det trenger jeg :=)som denne vesle humlen ,jobber iherdig for å greie seg og finne nok nektar til å overleve ,nytter ikke å gi seg

I dag har jeg vært hos fysioterapauten,jeg trener styrke,jeg har også hatt samtale med legen min,men det var ikke nok så neste uke må jeg innom henne,da blir det også nålestikk,liker ikke nålestikk for dei treffer skjelden på første stikk .

Nå skal jeg strikke sokker,røde fine sokker,jeg er heldige og er bestemor til en liten gutt på 4 år,han ønsker seg røde sokker,det skal han få,så håper jeg att jeg får tilbake gleden i hverdagen,men i dag er den litt fraværande

19 kommentarer
    1. Uff… man kan bli deprimert av for mye ting på dagsplanene og mye vondter. Og med depresjonen forsvinner energien også. Det ene drar det andre med seg.
      Ønsker deg god bedring på alle områder fremover❤

    2. IKKE bra. Kommet inn i en litt vond sirkel du nå kanskje. Så da går det utover sinnet. Det innvendige. Ikke greit. Det baller på seg.. Ene med det andre. Vondt i kroppen gjør utslag i andre ting… Tenker på deg… Og varm klem herfra meg.
      Flotte bilder som alltid… 🍒❤️💚

    3. ❤️❤️Det går seg til..det er lov å ha dårlige dager også. Jeg verker både her og der og ergrer meg over alt jeg ikke får gjort når kroppen er slik, men det løper ikke av sted.
      Det hyggelige er besøk av en flokk kjernebitere her. Det pleier ikke være fugler jeg ser ved fuglebrettet. Jeg fortsatte litt til med fuglefrø pga det er så kaldt, og da fikk jeg altså besøk av nye fugler. Må finne glede i de små ting 😁

    4. Uff, ikke noe hyggelig å høre at du sliter og er lei deg. Vond kropp er ikke gøy, og om det er andre ting i tillegg så får man liksom DOSEN innimellom. Jeg håper du ikke forsvinner fra bloggen, for det er så koselig å ha deg å prate med her inne. Og selv om bloggingen ikke er HELT som det var tidligere, så føler jeg at jeg får snakket litt med folk jeg da 🙂 Og MØTT dem . Kanskje vi møtes i sommer? 🙂 klem til deg <3

    5. Så veldig synd at du har tunge og vonde dager fort tiden. Håper virkelig at det lysner og energien kommer tilbake. Blogginga tar ikke skade av å få en pause til motivasjonen er tilbake. Sender masse gode tanker til deg <3 Klem 🙂

    6. Leit å høre at ikke ting går på skinner. Jeg vet godt hvordan det føles når all tid virker okkupert av MÅ-ting. Jeg har selv hatt det sånn i perioder, og da er det ikke lett å bevare gnisten og smilet.
      Men vi satser vel på at ting går seg til, og at du fort kommer deg gjennom denne vanskelige perioden ♥ Og bloggen, ja, den fortsetter du forhåpentlig med, men det er faktisk helt ok å ta en pause om du føler behov for det. La de positive tingene styre, som håndarbeid og planter og å lese blogg. Sånne småting som gir glede. Orker du ikke å blogge noen dager, så er det ikke bra å tvinge seg heller. Går fort på en smell da. Bedre å stå over, og gjøre de tingene som der og da fungerer bra for deg ♥ God klem ♥

    7. Så leit ..håper det går seg til.. Har noen bekymringer som gjør at bloggelysta ofte blir borte jeg også (som jeg aldri skriver om på bloggen ) Men så gir blogginga meg noe også.. Ville savna bloggen din om du ga deg, så fint at du tenker å fortsette… Nydelige bilder her 🙂 Klem <3

    8. Leit å lese at du har/hadde tunge dager. Prøver å lese meg litt opp på blogger, for jeg har ikke hatt hverken tid eller ork til det i det siste. Håper det bedrer seg for deg, og at de finner ut av ting.
      Og orker du, så håper jeg virkelig du fortsetter å blogge, for det er veldig hyggelig å følge deg, og se bilder m.m.
      Som deg så trener jeg styrke og skal trene kondis, men fysioterapeuten vil nok ikke være helt fornøyd. Han mener jeg skal ha større framgang, men det er ikke nok ork. Noe fremgang er det, men det går tregt. 😉
      Ønsker deg gode dager, og at det bare blir bedre. Klem fra meg 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg