turen ble kort

I dag kom rufseværet til oss også,det begynte med bare vind,så bittelitt regn som tørket før det landet ,til sludd nå i kveld ,helt etter meldingane :=)

Vel tur skulle jeg uansett og kledde meg godt ,valgte å ikke gå på veien men ta turen via heimebeitene

selv om det egentlig var surt ute var det frisk også ,deilig å kjenne litt vær i ansiktet

fint å gå på mark og ikke bare på asfalt ,en får litt mer trim når en går her

jeg kom ikke stort lengre enn her ,mannen jobbet med ved ,eller han skulle igrunnen bare hente hjem ferdig nedsagde stokker ,men der var mye skat blandet med stokkane ,så jeg bestemte meg for å hjelpe til å rydde unna skatet ,hvet du hva skat er ?

det er alle disse små greinene på trærne ,dei må jo vekk så jeg dro og halte og lagde et par svære hauer,det ble noen 1000 skritt bare i å bære greiner ,og når det var gjort gikk jeg hjem for å lage middag .

Det ble ikke en ny tur ut ,jeg vasket heller litt klede i ruskeværet ,men jeg kom no meg ut på tur i dag også ,fornøgde med det.

 

8 kommentarer

Siste innlegg