tusen takk

Jeg starter med å takke hver og en som har sendt hyggelig hilsen på min bursdag,det har vært 2 hektiske dager og ikke et eneste bilde har blitt tatt :=) sånn er det noen ganger.

I går var det jo fredag og time hos fysio ,styrketrening hvet dere,da jeg kom hjem fikk jeg besøk av ei venninne,det var koselig,da hun takket for seg hadde klokken rukket å bli 16 og middagen måtte lages,før vi kom så langt att vi hadde spist dukket yngsta vår opp med mann og lille Ragnar,da er det greit å ha hamburgere i fryseboksen :=) så middag ble det på alle,da middagen var spist dukket elsdte datter og samboer opp ,og det var tid for kaffe og et kakestykke ,det ble midnatt før jeg landet puta .

I dag våknet vi til nysnø i fjella,det var alt annet enn varmt ute,vi tok bilen og dro på helgehandel,vel hjemme hadde yngste sønn med samboer og lille Mathilde kommet,det var i andre etasje hos svigermor,det ble lørdagsgrøt,så kaffe med kake til ,så skjedde det som ikke skulle skje,et uhell sendte svigermor på sykehuset,mann måtte kjøre sin mor da hun ikke fikk sykebil,er det mulig,dama hadde lårbeinsbrudd og er nå opperert,kan tenke meg smerten når hun måtte sitte i bil 4 mil ,det gjør ubotelig vondt å tenke på smerten hun måtte utholde før hun fikk hjelp.

Nå er det stille i heimen,mannen måtte rusle en tur og lufte seg,i morgen blir det sikkert en rolige dag :=) ,en utenom uhellet så har det vært en fin helg

fagerbusken bak huset er på sitt finaste nå :=) så tross nysnø i fjellet,så blomstrer det i hagen :=)

10 kommentarer

Siste innlegg