Tvilling

God morgen ,ja i dag vil jeg hylle meg selv har nemlig bursdag i dag og i dag har jeg to tvillinger :=)

Min søster vi er irske tvillinger og fra i dag av har vi gleden av å være like gamle i 1 mnd og 3 dager :=) å være irsk tvilling har noe med hvor tett vi er født og våre foreldre hadde veldig hastverk hi hi ,men jammen har jeg og min søster hatt stor glede av det opp gjennom livet

sommeren i fjord da vi var på allsang på grensen sammen ,og jeg gleder meg til nye opplevelser sammen med verdens beste søster og svoger denne sommeren også :=).

Så har jeg en tvilling til en bloggtvilling Eva (evaswindow) så Eva gratulerer så masse med dagen og hipp hipp hurra for meg og deg ,og jeg er jo heldige for jeg har fått truffet deg i det virkelige liv også :=)

håper du får en fin dag og att helsen er med deg i dag ,og hvem hvet plutselig dukker jeg opp i Sandnes igjen til høsten :=) og kanskje vi er heldige å treffe hverandra igjen .

Nå kommer solen inn gjennom vinduet ,da kan ikke dagen bli annet enn fin ikke sant :=) her kommer 3 av barna våre og tre av barnebarna ,vi skal grille og kose oss nede ved sjøen ,dagen blir nok kjempefin .

20 kommentarer

Siste innlegg