Ubeskrivelig deilig

Etter mange uker med snø og frost må jeg innrømme att det i dag var ubeskrivelig deilig ute,temperaturer på mellom 11 og 12+ milde vinder og grønnt gress her og der ,skikkelig vårfølelse i dag .

Men før jeg gikk ut hadde jeg noen timer med brødbakst,hele 3 runder i ovnen

9 brød ble resultatet,så er det bare å håpe dei er gode også :=)

Når jobben var gjort bar det ut

på toppen av bakken her har vi en svær hegg ,desverre hadde halve treet knekt så mannen tok med motorsag og sagde ned det som var ødelagt,heldigvis hadde treet flere stammer så der står fortsatt en flott hegg på kanten

vi fikk ikke sol i dag ,men litt blå himmel synte seg mellom skyane,bittelitt regn kom også ,men ikke nok til att jeg ble våt

ute er det mange vakre grønne rosetter,det er revebjelle ,rosetten er grønn hele vinteren og gir fort ekstra vårfølelse

i dag var fokuset mitt på alt det herlige vi har i vente ,våren kommer i år også

deilig i fjøra var det også

snart blomstrer snøklokken og jeg har mange ,veldig mange :=)

jepp gresset er grønt oppom grønnsakshagen :=) ganske imponerande etter frosten vi har hatt i svært lang tid.

Det var en deilig dag ,trengte dette no kjenner eg :=)

16 kommentarer

Siste innlegg