uffog uff

Ikke så ofte jeg klager på været ,men nå er det så ufyselig ute att en kanskje burde vurdere å gå i hi ,det blåse og snør verre enn verst ute ,våt snø tung snø og jeg ser snart bare garasjen ute

og medan jeg sitter her så blir det bare verre og verre ute

en skulle ikke tro det var mulig ,men det er mulig

sukk og det skal være like ille i morgen ,men der er alltid et men :=) søndag har det meldt solskinn :=) å jeg krysser alt som krysses kan for att det holder som lovet .

Medan uværet herjer ute koser jeg meg inne ,nå sitter jeg og fester tråder og det er en del av dem :=)

Jeg koker middag ,en hjemmelaget minnestronsuppe som skal få koke lenge :=)

og jeg har besøkt fryseboksen ,der hadde jeg igjen rabarbra og har laget en deilig rabarbragrøt :=)

Det gjelder å lage seg en fin dag inne når det er guffent ute ,ha en fin dag du også da

14 kommentarer

Siste innlegg