uka har gått den

vi har hatt mye sol og det har vært masse utetid,uka har rett og slett gått i rydding både inne og ute ,så gikk kroppen til streik på torsdag noe som resulterte i att jeg ikke har gjort mye dei siste dagene ,det er ikke alltid det er lurt å bli overivrige

med rydding var det litt som ble brent,og om noen synes det ser skummelt ut med tørt gammalgress så kan jeg berolige dere med att dette stykket er alt annet enn tørt

det er som en myr og det tørker aldrig opp ,skal vi få det tørt her må det nok graves og dreneres og legges rørut i elva ,så flammene forble på bålet

vi har plantet et nytt epletre,aroma ,vi skal binde det skikkelig til stolpene ,plasten var noe vi hadde for hånd såpass att treet sto rett når vi hadde på jord

humlene suser

vårkålen blomstrer

det store beddet som satte meg helt ut på torsdag ,kroppen tåler bare ikke luking

vi må nok frem med plenklipperen i uka som kommer

som et isfjell står snøen i kanten til sjøen ,det er fonna som har gått over fonnoverbygget for noen dager siden ,vi gikk der i dag ,og etter vi var heimkommet gikk den samme fonna minst 6 ganger ,du verden som det raste i fjella i dag ,skummelt men ingen rakk helt ned i dag bra for oss

ikke hvet jeg hva denne heter ,men dei røde stilkane med irrgrønn topp lyste opp langs veikanten

det er fullt i drivhuset om natten ,om dagen bærer jeg alt ut,i dag fikk pelargoniane komme ut fra kjelleren også

det kosligste i dag var å se svartkvit fluesnapperen i toppen av plommetreet ,den synger så vakkert og har i år også valgt seg ut et fuglehus i hagen vår :=)

10 kommentarer

Siste innlegg