uken gikk den

god morgen ,da er det lørdag og uken gikk fra meg ,hvor ble den av ?

Strikkekafe på mandag,sykkeltur på tirsdag samt pusset vindu ,spaserte til venninne på onsdag og torsdag tok jeg husvasken,fredag ja da var mannen hjemme ,han gikk i vedaskogen medan jeg strikket men før jeg tok fatt på strikk lagde jeg komler/potetball og når kvelden kom tok vi oss en kveldstur på butikken .

I dag er det lørdag og jeg skal være med til vedaskogen ,vi får kanskje besøk i vedaskogen i dag  og da blir det et forsøk på bål ,får vi fyr spidder vi pølser :=) det har iallefall meldt lite nedbør i dag

gamleskulen på Viddal ,og den er ikke så gammel ,for den var i bruk da min mann gikk på skulen ,dei lærte den gangen også

hjørundfjorden

utsikt mot Viddalsdalen

utsikt mot Leira bak det kvite huset og lengst inne ser vi Finnes og i fjellet ovenfor Finnes er Bakkedalen hvor hytta vår er ,her ser dere også litt av epletre feltet på Viddal ,for her har det kommet en eplefarm hvor dei presser epler,mmmm jeg har bestilt 4 flasker med nypressa eplemos ikke noe er bedre enn det

fortsatt er det markblomster ute , her vaier blåklokkene i vinden

sommerstrikket mitt,jeg tok det frem igjen på mandag ,hadde ermene igjen og raglandfellingen ,så ble det for lite garn ,krysser fingrane for att jeg får rett farge igjen for det er kjøpt på Sandnes,søster skal kjøpe et ekstra nøste til meg så da må genseren ligge til jeg får mer garn .

Den er strikket i lille lerke som er en blanding av ull og bomull,tenker det blir en god vintergenser.

Ønsker dere alle en fin helg

17 kommentarer

Siste innlegg