ut og gå

Ja Solliv jobber for att vi skal bli flinkere til å gå,jeg har gått i dag,jeg gikk tur rundt garden,litt i skogen og det ble noen timer av det :=) sola skinner,ja i skrivende stund nådde den husa nede i bygda,om litt er den borte igjen ,snart har vi den bare i fjelltoppane og slik vil det være i nesten 4 mnd.Så da nytter det jo ikke å sitte inne til solen dukker opp,da blir en lurt og kroppen gror litt fast

 

en vil ikke bli som denne grabben ,fastgrodd

nei gjør som Solliv anbefaler,gå en tur det er så masse vakkert å oppleve,og kroppen får det mye mye bedre

selv inni en rotvelt er det vakkert og masse liv

sola når ennå ikke annet enn fjella,men vakkert da

huset vårt dere ser nede i enden

så var turen over,en fin tur en får energi av å gå,så jeg heiv meg rundt og fikk ryddet litt støvsuget og gjort det litt trivligere i heimen.Nå er det middag som lages,dampet vossakorv og kålrotstappe,mmmmm gleder meg :=)

7 kommentarer

Siste innlegg