ut og lufte seg

Etter en kjedlig start på dagen i går med laaaang ventetid på legekontoret var det godt å komme hjem ,meeeeeen det kan bli for godt ,ja så godt att en rett og slett blir litt tung i hode og det ble jeg i går kveld,hva gjør en da ?

en kler på seg og går en tur ,utrolig hvor mye medisin det er i frisk luft og etter en dag med regn fikk vi jammen solskinn i går kveld

naust er noe mange skulle likt å ha ,nå er vi heldige å ha 2 stk ,den vi bruker er ny ,vi fikk lov å rive det gamle og bygge opp ny etter en orkan ,så har vi dette som gjemmer seg bak rosene ,det er noe med dette bilde som jeg liker så godt ,et gammelt naust det ene veggen består av gjennbruksmaterialer,tror dei har brukt plank fra utgåtte båter ,det er nostalgi fra en nøysom tid som var ,fronten mot sjøen er ny da den gamle gikk i orkanen ,men det synes jo kun fra sjøveien

jeg rusler langs veien ,nyter att det ikke regner og jeg kjenner att hode begynner å lette litt

jeg snur og rusler tilbake ,sola varmet i ansiktet og det var så deilig,såpass deilig att jeg henter fiskestangen i det nye naustet,nøklane hadde jeg i lommen :=) men fisk fikk jeg ikke sånn er det ,depper ikke av den grunn for der var så mye annet å glede seg over,langs sjøkanten vokser dei deiligste blomster og det helt av seg selv,sterke og selvstendige ,dei trenger ingen som luker og vanner dei ordner seg selv

som perler ligger disse over fargerike steiner

duften av sommerhonning ,og en liten humlebass klamret seg fast som om den ikke fikk nok av det søte

gult er kult og bladverket på denne er like dekorativ som selve blomsten ,sterke nydelige strandblomster :=)

Det var godt med en kvelstur ,i dag regner det igjen og ifølge yr skal det regne mye ,ja ja jeg har satt brødeig ,greit å bruke dagen til noe som trengs uansett ganske snart ,så trenger jeg ikke tenke på det om goværet skulle dukke opp igjen ,ha en fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg