ute regner det

ja i dag regnet det godt da jeg stod opp ,men jeg såg på yr att det skulle bli verre på kvelden .Da tenkte jeg att en tur ut måtte jeg og det beste er å gå før det regner som verst,så jeg kledde på meg og i dag gikk turen rundt garden

det var vått og traktorspora var sleipe ,men det gikk fint var bare å gå midt på på gresset

det fosser ned fra alle elver ,litt for mye mange steder

da jeg kom forbi granskogen var stien som en elv,godt jeg hadde gummistøvler på da

en våt og litt grå tur men det gjorde bare godt å gå og jeg var godt kledd så jeg var både varm og tørr

vel hjemme gjorde jeg ferdige første kjole til dukken ,det blir en bursdagsgave ,men der kommer nok litt mer til etterhvert

etter en stund ble det opplett ute ,jepp helt tørt og jeg tenkte jeg måtte gå en tur til ,så jeg tok på jakke og joggesko ,men klart det holdt ikke for jeg gikk ikke langt før det begynte å regne igjen ,ikke styrtregn men nok til att jeg ble våt på tærne :=) nå er det opplett igjen ,men dei sier fortsatt att det skal bli ille regn ute så nå holder jeg meg inne

12 kommentarer

Siste innlegg