utekjøkken

Da jeg våknet i dag stod jeg opp og lagde fiskekaker av lyrene jeg fikk i går

 

dette er ca halvparten ,resten er spist  :=)

jeg har jo flytta ned her ,sover ikke her ,men tilbringer hele dagen her og mat må en ha så vi sette frem et utekjøkken i dag

den fungerte helt tipp topp :=) maten tok jeg ikke bilde av ,men det ble grilla fiskekaker og salat til middag og pølse med brød til kvelden :=)det skal være enkelt så oppvasken havnet under grillristen og borte vekk var den på en to tre ,ja dere skjønnte vel att det var papptalerken :=)

og sånn går no dagane ,når sjøen er så lav rydder jeg lengst nede rett før en går utfor marebakken ,stein og tang blir øftet opp på sidene

her er det godt å være ,sin egen private badeplass og rein og ryddig for tang og tare og annet rusk som må komme til ,jeg koser meg når jeg går her og rydder

familien som nettopp har flyttet innher kom også ned og brukte sin stød til bading ,grilling og kos i dag ,skikkelig kjekt :=)

krystallklart vann og skulle en manet tulle seg inn her så ser vi den og hufser den ut igjen ,men dei holder seg i grunnen lengre ute der sjøen er stabil og ikke høg og lav .

I morgen truer det med en regnskyll på kvelden ,men kommer sola skal jeg nok flytte ned i morgen også

8 kommentarer

Siste innlegg