uten nett

jeg har vært uten nett et par dager,i dag ringte jeg og sa fra,det viste seg att vår modem var gått ut på dato,sånn er det,men det ble fikset med en gang :=) noen som kan jobbe raskt og effektivt da .

I går var det time hos fysioterapauten,styrketrening,jeg ba om hjelp med korsryggen min,og den øvelsen jeg fikk altså,svetten rann,det var sykt tungt,men jeg skal få det til,det gode er att den kan jeg øve på hjemme også for jeg har det som trengs til den øvelsen :=)

dagen er rolige ellers,regn om natten og sol/delvis skyet om dagen,helt perfekt med andre ord.

Jeg har støvsugd,det får bli min helgereingjøring denne helgen,for skittent er det ikke her :=) etterpå gikk jeg en tur,se så vakker himmelen er da

vokser litt tyttebær langs veikanten,vakker rosa blomster ,satser på et godt tyttebærår

jeg har to drueplanter,en grønn og en blå,disse vokser så dei tar helt over inni drivhuset,så den blå har jeg nå flyttet ut,den vokser og har begynt å klore seg fast i den kvite snora :=) så er det bare å håpe den overvintere der ute til vinteren,den grønne er seinere og skal få være i drivhuset en stund til

i drivhuset er det nå god og rask vekst på alle tomatplantene,ikke bare dei jeg fikk ferdig framdrevne men også dei jeg sådde selv

det er allerede masse blomster på tomaplantene

paprikaen sådde jeg i månedskifte januar /februar og frøene tok jeg fra paprika kjøpt på butikken,nå er det svært mange blomsterknopper på plantene som har blitt store og fine

det passer jo bra siden jeg skal spise sykt masse salat framover hi hi ,sola skinner så jeg må nok ut og gå en tur til :=) ønsker dere en fin dag,så får eg heller stikke innom og lese litt blogger i kveld

14 kommentarer

Siste innlegg