utenfor vinduet

her friskner vi til sakte sakte ,en aldrig så liten spasertur ned til sjøen tok jeg i dag også,for jeg tenker att frisk luft gjør godt uansett

våt på ryggen stod tjelden og skuet utover fjorden,for her regnet det i hele dag, jeg er lei syka og tenkte att jeg kunne vaske ut noen baselusker,dermed vasket jeg hele soverommet og hadde på reine sengekle,og når jeg først holdt på sopte jeg over kjøkken og baderoms gulvet også,men herlighet for en elendige form,skulle tro jeg hadde tatt en real økt med styrketrening :=)  så den timen hos fysio i morgen har jeg avbestilt,trenger ennå et par dager tenker eg .

Siden har jeg sittet her i stolen og strikket og når kvelden kom sigande på og jeg tittet utenfor vinduet kom hjorten,6 i antall dei fristet å spise dei grønne spirane som dukker opp på marka

så ble det mørkt ute,men disse som spiser gresset som dukker opp,ja dei lusker nok rundt hushjørna våre nå hi hi ,

10 kommentarer

Siste innlegg