Utvikfjell

Så er denne helgen omme ,har desverre ikke vært mye inne på blogg,jeg bruker mye tid med familie og ellers går det mye i koftestrikk ,jeg kommer innom og leser litt innimellom men kommer ikke gjennom alle innlegg dere legger ut,men det kommer dager da jeg er litt mer aktiv igjen :=)

I dag var vi på tur til Utvikfjell i Olden ,skulle egentlig plukke blåbær så ble det en fjelltur i steden for ,men det var helt ok for du for en deilig tur vi fikk :=)

dagen kan liksom ikke bli stort bedre

bare gå der i fjellet nyte alt det vakre og være litt kongen på haugen hi hi

vandre mellom myrull og moltemyr,hadde vært hyggelig om det var molter der da,men det var ganske så tomt for den typen bær

det var en deilig dag ,en dag da tankene fikk ett annet fokus og det kan trengs innimellom

vi går tilbake til bobilen ,der lager vi oss en enkel middag,det smakte godt,og på vei ned fra fjellet stoppet vi og plukket litt blåbær,så pass att vi har litt ,så håper eg vi får en ny mulighet til å plukke blåbær før det er for seint

nå skal det bli godt å finne senga,for jeg må innrømme att hælen min som ble opperert uten att jeg skjønte hva som skulle skje ikke er god,men smerte er ikke farlig ,det skal ikke få holde meg borte fra fjella ,i morgen er jeg gulle god igjen ,trenger bare kvile noen timer i sengen først hi hi .Natta da

9 kommentarer

Siste innlegg