uvær

så fikk vi uvær etter en lang og vakker periode med vinterlig vær ,blå himmel og sol i fjella ,hva gjør en når uværet dukker opp da ? da begynner en på julebaksten

starta med krumkaker i dag morges

jeg var godt i gang da strømmen gikk ,måtte vente til den kom igjen ,gjorde meg ferdig med kromkakene ,men lagde mer ,strømme kom og gikk flere ganger men da jeg var ferdig med krumkakene ble strømmen værende som den skulle :=) og da ble jeg også ferdig med kakene

da jeg var ferdig og hadde ryddet vekk oppvasken tittet jeg på mobilen ,ei venninne hadde sendt melding ,jeg ringte tilbake og sa hun måtte bare ta en tur ,jeg kokte kaffe og te ,lette frem kopper og fat ,fløte hadde jeg i kjøleskapet ,multesylte i matbuda ,så det ble laget multekrem ,venninna kom og vi koste oss med hyggelig prat og nystekte julekaker ,må si det var koselig når vind og regn røsket ute :=)

Eneste kipe med uværett er att vi ikke får på tv i kveld så hva som er gale aner vi ikke

6 kommentarer

Siste innlegg