VÆR MASSE VÆR

ja i dag fikk vi vær,skikkelig vintervær det er helst sikkert.I går hadde store bøter av plen lett seg frem,og da jeg våknet i dag skjønte jeg ingenting ,det var kvitt det snødde tett og alt av plen og asfalt hadde igjen gjemt seg under en tykk dyne av snø.

Først tenkte jeg å gå i hi,men så tenkte jeg att en liten spasertur kunne jeg unne meg mellom bygene,så jeg gikk ut ,men ble til att jeg måket snø først,så gikk jeg en tur :=)

nede ved fjorden kunne jeg ane en byge langt der ute ,jeg rusler langs veien

det som kommer der ute i fjorden blir tettere

fjella forsvinner bak en grå masse

og så lavet det ned igjen

prøvde meg på en selfie,ble ikke så veldig velykket da

det var bare å snu og rusle hjem igjen,der jeg hadde måket snø hadde det fylt seg opp igjen,sukk er litt lei snøen nå da .

Gikk inn og tok med strikketøy og ruslet opp i etasjen over meg ,der ble det kaffe,desert og hyggelig prat med svigermor :=)

Nå er mannen ute og måker,det er stor fonnfare ,det melder mildere vær og regn uti veka og sånn går no dagane her hos meg.

Har dere fint vær eller sol,ja så må dere huske på å nyte det :=)

13 kommentarer

Siste innlegg