vår i lufta

ute er det vår i lufta med sine varmegrader 5+ nå tidlig på morgenkviisten .

Vi fikk ikke sol i går men det var grunnet skyer som la seg akkurat der sola stiger opp ,det var uansett deilig ute ,tørre bare veier og snø som smelter fort

i dag skal det regne ,da vaskes det bort ennå mer av snøen ,plenen nedom huset er nesten fri for snø allerede ,da jeg gikk uut med matavfall i går registrerte jeg att snøklokkene er på vei ,da tok jeg like godt og rusket vekk litt fjorårsrusk i et bedd som ikke hadde snø på seg

i hagen har vi fått en fin liten flokk med dompapper,vinden som har vært har blåst all fuglemat ned på bakken så dei går mest på plenen og spiser ,det er så deiliig med all fuglekvitter som er ute nå .

Nåår det gjelder helse så er kneet vondt ,jeg må mest sansynlig en tur tiil legen en gang til ,men det tenker eg ikke på i dag ,vekta går rett vei ,3 kilo i minus nå nermer seg 4 bare fra midten av januar og det er jeg fornøgde med :=)

i dag skal vi på tur så da ønsker eg dere alle en fin onsdag

10 kommentarer

Siste innlegg