vår inne

god kvelden , ute snør det tett men jeg gidder ikke ta bilde av det for er så lei snøen no ,men ikke er det vår og kjøkkenbordet fylles mer og mer

jeg pottet om en god del i dag og med større potter så trengtes det større plass og jeg har nesten like mye i kjelleren ,så nå er det på tide denne vinteren takker for seg så jeg kan drive frem videre i sommerstua ute :=)

i går skulle jeg til legen ,men da jeg var klar såg jeg tilfeldigvis på mobilen ,der hadde jeg fått melding fra legen ,akutt sykdom gjorde att timen ble utsatt til over påske ,først hadde jeg da planer om å være heime for det var snø i lufta ,men i god tid før bussen kom klarnet det opp og jeg tok en Voldatur alikavel :=)

jeg gikk av bussen før vi kom til sentrum ,så fikk jeg gå elvadalen ned ,det er vakkert å gå der ,jeg ser opp og da oppdaget jeg noe jeg ikke har tenkt over før ,denne biten dere ser her er jo en bøkeale ,det var bøketrær  for jeg såg noen bøkehams henge igjen :=) herlig

jeg hadde et oppdrag der jeg gikk ,et barnebarn på 14 lurte på om jeg ville strikke en lyseblå genser en litt lodden en ,og det var neimen ikke lett å finne lyseblått garn ,joda tynt garn var der men jeg ville ha et litt tykkere så det gikk fort å strikke :=) en blir sulten av å trakke så jeg kjøpte meg lunch ,og jeg lærer aldrig ,for den kokkosbollen er så mektig att en kan ikke spise annet om en vil ha en ,ja ja med overfyllt mage fikk jeg gjort ferdig det jeg skulle før bussen gikk hjem igjen .

Naboen har nydelige høner i alle farger ,hun sendte en melding om noen trengte egg,jeg trengte ikke men ville ha alikavel ,

så vakre egg ,trenger ikke male disse er nydelige som dei er :=) og jeg ville ha fargerikt egg på frokostbordet

nå skal jeg gjøre ferdig pizzaen og strikke ,for jeg fikk tak i garn og jeg er i gang

garnet heter kos og er som bomull men er jo ull :=) utrolig deilig ,dyrt ja så får eg håpe barnebarnet tar godt vare på den :=)

ha en fin lørdagskveld da

22 kommentarer

Siste innlegg