vår inne

etter nedturen med den snømengde i dag var det godt å nyte våren inne og her er det verken snø eller kulde ,

pelargoniane vokser og er grønne og fine ,3 store fra sist sommer + 6 stiklinger som jeg driver frem ,dei må i større potter no så det må eg få til i løpet av uken :=)

jeg prøver meg på å så egne stauder i år ,ikke gjort det før men dei er no fine da :=)

chili ,4 frø i pakken og alle 4 spirer og gror

men i en potte kommer det 2 planter,det er min mann som har det moro med meg og putter paprikafrø i pottene mine ,jeg trodde jeg hadde tatt bort alle,men et frø ble dyttet ned og ikke tatt bort så her kommer det en paprika og en chili ,ja ja da får jeg passe på en paprika også da

så jeg koser meg med våren selv om det ikke ser rett sånn ut ute i dag

12 kommentarer

Siste innlegg