VÅREN

Ja våren den er så forskjellig ,snø,sol ,regn og vind,tørre veier og våte veier ,men vårr er det åkke som :=) og med våren kommer tjelden om den er så begeistret for snøen hvet jeg ikke ,men dei slapper iallefall godt av på kaikanten da :=)

jeg gikk en liten tur for sola skinte jo ,så var det dette med været og våren ,for sola skinte slettes ikke hele tiden jeg gikk en tur ,men pytt sann jeg såg da noe blått på himmelen

noe skal skje på Leira men jeg hvet ikke hva ,så litt nyskjerrige er jeg ,for karane som har murt så vakkert langs strandlinja på Viddal har lagt flere murstein og pukk her på leira

veldig mange mursteiner

og et helt fjell av pukk (småstein) ,dei var jo her for ikke lenge siden ,jeg trodde dei skulle mure masse ,men det var bare en bitteliten utfylling så bussen lettere kan snu ,hmmm kanskje det bare var førstehjelp til dei fikk tid til å gjøre det skikkelig :=) vi får se ,jeg er iallefall nyskjerrig

12 kommentarer

Siste innlegg