vårvinne

ja vårvinna mi er ferdige,dvs . jeg har klargjort grønnsakshagen i dag :=) jepp det er bare februar ennå,men vi har fått en veldig tidlig vår,ja jorda var god å jobbe i :=)

i et av bedda står det igjen en grønnkål fra i fjor,den har begynt å spire på nytt med nye små blader :=)

Jeg har ikke tenkt å så noe der ute ennå,jeg er fullt klar over att vi ennå kan få mer snø og vinterkulde,men jeg nyter våren som er her nå

måleren viste 17.9+ i dag,om vi bikket 18 hvet jeg ikke for jeg har vært ute hele dagen :=)

Når grønnsakshagen var stelt ruslet jeg opp til mannen som saget ved

jeg satte meg på traktorskuffen,der såg jeg rett ned i dette søte ansiktet :=)

det grønast på markane,nesten så jeg venter på bøndene som skal spre gjødsel,men det er for tidlig,er temperaturen som spiller oss en puss :=)

Kroppen er sliten,beina har hatt bedre dager,men når våren virkelig kommer,da kan jeg bare så direkte for forarbeide er ferdig :=)

jeg rusler hjem igjen

i hagen bugner det av snøklokker,slike dager er det godt å være til :=)men nå skal resten av kvelden tilbringast i sittande stilling,beina mine sier klart stopp nå :=)

14 kommentarer

Siste innlegg